Wij hebben begin juni een splinternieuwe motorhome gekocht bij Alphamotorhomes.
Op zich prima geregeld allemaal, daar zeker geen klachten over.
Echter na het ophalen van de motorhome bleek dat er geen antenne op de wagen zat. Kan gebeuren maar he...
Wij hebben begin juni een splinternieuwe motorhome gekocht bij Alphamotorhomes.
Op zich prima geregeld allemaal, daar zeker geen klachten over.
Echter na het ophalen van de motorhome bleek dat er geen antenne op de wagen zat. Kan gebeuren maar het is nu eind juni en is nog niet bij ons binnen.
Toen we net thuis waren vh ophalen van de wagen bleek direct de accu kapot, dus hup naar Ford garage en nieuwe accu.
Daarnaast bleken de 4 injectoren kapot, dus hup 3 dagen onze nieuwe wagen weer de Ford garage in.
Verder toch wel wat vervelende punten als dashboard in poolse taal afgeleverd, instructieboeken van de Ford in het italiaans afgeleverd, krassen op de wc deksel, scheve sluiting kastje, raamhor wat niet sluit...
Oke, kan voorkomen, maar ...wat wij wel heel spijtig vinden is dat wanneer we bovenstaande (meerder malen) melden, dat je geen enkele excuses of "goh wat vervelend" te horen krijgt maar enkel en alleen " u moet wel weten dat u de wagen snel wilde hebben", ofwel het is allemaal ons eigen schuld ??!!
Helaas heeft een snelle levering niets te maken met het afleveren van een kapotte wagen.
En dat vinden wij echt niet gepast !!
Verder is ons idee hierover: "we hebben toch geen tweedehandsje gekocht !!
(Translated by Google)
We bought a brand new motorhome from Alphamotorhomes at the beginning of June.
Everything was well organized, certainly no complaints about that.
However, after picking up the motorhome it turned out that there was no antenna on the car. Could happen, but it is now the end of June and we have not yet received it.
When we just got home to pick up the car, the battery immediately turned out to be broken, so we went to the Ford garage and got a new battery.
In addition, the 4 injectors turned out to be broken, so our new car went back into the Ford garage for 3 days.
Furthermore, some annoying points such as dashboard delivered in Polish language, instruction books for the Ford delivered in Italian, scratches on the toilet lid, crooked closing box, window screen that does not close...
Okay, it can happen, but ... what we find very unfortunate is that when we report the above (several times), you do not hear any excuses or "gee, that's annoying" but only "you should know that you wanted the car quickly", or it's all our own fault??!!
Unfortunately, fast delivery has nothing to do with delivering a broken car.
And we really don't think that is appropriate!!
Furthermore, our idea about this is: "We didn't buy a second-hand car after all!!
Lees meer
Lees minder